Hirdetés

Kiderült egy fontos dolog a Horizon Forbidden West skilljeiről

|

Az új rendszerben nagyobb szerepet kapnak majd a ruházatok.

Hirdetés

2017 nagy meglepetése volt a holland Guerilla Games nyílt világú akció-RPG-je, a Horizon Zero Dawn melyben az ifjú vadásznő, Aloy kalandjait élhettük át a posztapokaliptikus USA veszélyekkel teli terepét járva.

A tavaly megjelent PC-s port révén a szélesebb közönség is megismerte ezt az elragadó világot, mely a tervek szerint 2022. február 18-án bővül tovább az Egyesült Államok nyugati felére kalauzoló Horizon Forbidden Westtel. A folytatás kapcsán legutóbb az ingyenessé tett next-gen frissítésről adtunk hírt, most pedig a főhős evolúciójáról derült ki egy s más.

Hirdetés

A Guerilla Games ugyanis nemrég a PlayStation hivatalos blogján mesélt kicsit Aloy fejlesztéseinek lehetőségeiről. A stúdió közösségi menedzsere, Bo de Vries által jegyzett cikk talán legfontosabb leleplezése, hogy a Forbidden Westben minden ruházat (outfit) egyedi, tápolható skilleket tartogat majd.

"A rendszer újdonsága, hogy a Forbidden West öltözékeihez skillek is kapcsolódnak, így a játékosok különböző módokon fejleszthetik a képességeiket. A skillek az új és fejlettebb képességfán keresztül maxolhatók ki, de erről majd egy másik alkalommal mesélünk többet."

- áll a bejegyzésben. Magyarán bőven vannak még kérdések az új rendszer körül, de alapvetően dicséretes, hogy nem csak kopipésztelték a mechanikát az első részből.

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


A cikkben viszont a főhős megjelenése kapja a legnagyobb hangsúlyt, ami a PlayStation 5 erősebb hardverének hála jóval lenyűgözőbb lehet a Zero Dawnban látottnál.

"Finomabb részleteket alkothatunk, például vellus-hajat, simább kontúrozást, vagy kifinomultabb textúrákat és valósághűbb anyagokat, csak hogy néhányat említsünk."

Ezek mellett pedig az összetettebb csontvázaknak köszönhetően nagyot lép előre a karakterek animációja is, realisztikusabb arckifejezésekkel és deformációkkal. A közösségi menedzser ugyanakkor mindenkit igyekszik megnyugtatni, hogy a PlayStation 4-es verziót sem hanyagolják el, így a hardver képességeihez mérten ez is "ugyanolyan immerzív élményt" fog nyújtani.

A bejegyzéshez néhány képet is kaptunk, ismerkedjetek csak Aloy next-gen fizimiskájával:

 

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)