Hirdetés

A Kingdom Hearts III rendezője elárulja, miért tartott eddig elkészíteni a folytatást

|

Hosszú-hosszú éveket vártunk arra, hogy a játék elkészüljön, de a fejlesztők természetesen nem az extra feszültségkeltés kedvéért tolták el ennyire a megjelenést.

Hirdetés

Tai Yasue, a Kingdom Hearts sorozat társrendezője adott egy interjút a Newsweeknek, ebben pedig elmesélte, hogy miért tartott ennyi ideig aranylemezre vinni a kultszéria jelenlegi sztoriszálának záróepizódját.

Hirdetés

A Kingdom Hearts II 2005-ben jelent meg, azóta pedig csak spin-off részeket kaptunk. Számozott (mármint itt egész számokra gondolunk, nem az 1.5-re, 2.8-ra és hasonlókra) Kingdom Hearts már több mint 10 éve nem futott be, ennek azonban egy egyszerű és nagyon jó oka volt: motort kellett váltani.

"A jelenlegi motor tökéletes eszköz arra, hogy AAA játékokat építhessünk, de a technológiai és munkafolyamatbeli váltás miatt időt kellett hagynunk a csapatnak az átállásra."

- mondta a rendező. Ez egy meglehetősen nyomós érv, de Yasue ettől függetlenül nagyon sajnálja, hogy eddig húzták ezt az egészet.

"Tényleg sajnáljuk, hogy eddig várattunk mindenkit. Eltartott egy ideig, de biztosak akartunk lenni benne, hogy megfelelünk a rajongók elvárásainak. Az iparban töltött 20 évem alatt nem reméltem még semmit annyira, mint azt, hogy élvezni fogjátok ezt a játékot."

- tette hozzá Tai Yasue.

A Kingdom Hearts III megjelenése 2019. január 29-én várható PlayStation 4-re és Xbox One-ra. Ti tesztek majd vele egy próbát? 

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)