Hirdetés

Kiszivárgott információk az Assassin's Creed: Revelations-ről

|

Egyre több és több infó érkezik a következő orgyilkos balladáról, olvassátok el a mostaniakat.

Hirdetés

Néhány új információ derült ki az Assassin's Creed: Revelations-ről.

A játék legnagyobb része Konstantinápolyban fog játszódni, mely négy területre oszlik: Constantine, Beyazid, Imperial és Galata. Ugyanakkor Cappadocia-t is meglátogathatjuk majd.

Ezio már jócskán benne van a korban, az ötvenes éveiben jár, ezért is néz ki másképp, mint ahogy megszoktuk. Rendelkezésére fog állni egy új eszköz, amit a képen már kiszúrhattatok: ez az ún. ’hookblade’( várom a jobbnál jobb magyar elnevezést, a kampópenge és horogpenge elég hülyén hangzik). Ennek segítségével tudunk majd használni egy újítást, a drótköteleket, amiken lecsúszhatunk majd, plussz 30%-kal gyorsabban mászhatunk majd a falra. E mellett ellenfeleket ragadhatunk meg, és húzhatjuk közelebb egy kombó közben (én úgy emlékszem, már az előző részekben is volt megragadás, no de sebaj). Az irányítás meg is változik egy kissé: többször lenyomva a kört (PS3), vagy a B betűt (Xbox 360) tudunk majd huncutkodni a húkbléddel, a háromszög/Y pedig a fegyvereket és bombákat irányítja majd (billentyűzetről egyelőre nem esett szó). Apropó bomba: összesen több mint 300 féle típust használhatunk majd, ugyanis mi magunk készíthetjük el őket.

Az Eagle Vision is megváltozik, ezentúl Eagle Sense lesz a neve: a megszokott látvány mellett azt is tudjuk majd, egy karakter hol volt – és lesz. Így például ha meg kell valakit orvul gyilkolnunk, előre rohanhatunk, és csapdát állíthatunk neki.

A Borgia Tornyok is átalakulnak: ez az Assassin’s Dens nevet kapta (Orgyilkos Tanyák). A játákban (-dehogy játák, játék!) különböző támadásokban kell részt vennünk, hogy meggyengítsük a Templomosokat. Ha létrehoztunk egy Orgyilkos Tanyát, fejleszthetjük az épületet, a fentebb említett drótkötelekkel például. Viszont minél nagyobb a közismertségünk, annál nagyobb az esélyünk, hogy elveszítjük a Tanyát.
Amennyiben megtámadják valamelyik Tanyát, nem kell a közelben lennünk, hogy kisegítsük társainkat: elég, ha a legközelebbi Tanyát meglátogatjuk, kinevezünk egy orgyilkos mestert az élére, és ő segítséget küld a megtámadott Tanyához.

A játék az ígéretek szerint hosszabb lesz, mint az eddigiek, valamint a mellékküldetések rendszere is megváltozik, véletlenszerű lesz. Például épp átutazunk egy városon, és látjuk, hogy az egyik árust kirabolják - ekkor a tolvajok után eredhetünk. Vagy odajön egy kislány, segítségünket kérni.

Desmond talál az Animuson belül egy biztonságos módot, a „Black Room”-ot. Ebben a szobában hozzáférhetünk Desmon elveszett emlékeihez, a játékmenet pedig sokkal narratíva-teltebb kirakósokból áll majd : „A geometria befolyásolásán és megalkotásán keresztül Desmon igyekszik majd visszaállítani tudatának elveszett rétegeit.”

A fejlesztők továbbá egy új motion capture technikával dolgoznak, amit Mocam-nek neveztek el. „Lényegében ez egy egyesítése a hagyományos animációnak, a színészi mozgás felvételének, és az arcok új megjelenítésének, mint például az L.A. Noire-ban.”
A cikk végén pedig a multiról volt szó: ezúttal sokkal több történeti rész lesz benne, valamint testre szabhatjuk majd karakterünk külső megjelenését, fegyvereit, és még guildokat is létre hozhatunk.

Az Assassin’s Creed: Revelations idén novemberben érkezik PC-re, PlayStation 3-ra és Xbox 360-ra.

Még van mit mesélnünk neked, minden érdekességet megtalálsz itt!

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd, hogy értesítéseket küldjünk, és cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a GTA VI-ot vagy a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)