Hirdetés

A Riot Games gyorsabban balanszolja majd a LoL új karaktereit

|

A stúdió egyáltalán nem örül annak, ahogy Aphelios, Senna és Sett debütálásai lezajlottak, és változtatni szeretnének a jövőbeli bővítések folyamatán.

Hirdetés

Amikor megjelenik egy új League of Legends karakter vagy élesedik egy teljes karakterátalakítás, sűrűn elfordul, hogy az újonc brutálisan erősen érkezik a játékba. Utána jön a tapaszáradat, hogy enyhítsenek a problémán. A jövőben a Riot kicsit okosabban szeretné kezelni az ilyen helyzeteket.

Hirdetés

A League of Legends egyik vezető dizájnere, Mark 'Scruffy' Yetter egy blogposztban elmondta, hogy Aphelios, Senna és Sett megjelenését nem kezelték megfelelően.

"Nem szeretnénk, hogy egy-egy új karakter teljesen tönkretegye a metát, és azt sem, hogy mindenki azt érezze, meg kell tanulnia az új hőst ahhoz, hogy versenyben maradhasson."

Scruffy szerint amikor a fenti három karakter megjelent, egymást érték a nerfcsomagok, hogy rendbe rakják velük a karaktereket. Szerinte okosabb lett volna ezeket a tapaszokat egyben leszállítani, lehetőleg minél közelebb az adott hős megjelenéséhez. A jövőben így szeretnék intézni az új karakterek kiegyensúlyozását, reméljük, hogy sikerülni is fog.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)