Hirdetés

Majdnem Avatar 2-játékot készített a Fallout: New Vegas fejlesztője

|

Egy időben az Obsidian Entertainment is versenyben volt az Avatar folytatását kísérő játék elkészítéséért.

Hirdetés

A december 15-i bemutatója óta az Avatar: A víz útja magabiztosan menetel a pénztáraknál, így a 2 milliárd dolláros álomhatárt átlépve már ez minden idők hatodik legtöbb bevételt hozó mozis produkciója.

Miközben a Na'vik a filmvásznon ismét meghódították a világot, a videojátékos műfajban elmaradt az offenzíva, mivel a Massive Entertainment gondozásában készülő Avatar: Frontiers of Pandora nem készült el időben, így csak az idei vagy a 2024-es pénzügyi évben érkezhet meg. Pedig a jelek szerint már korán elkezdődött az ötletelés egy új Avatar-játékról, amit a Fallout: New Vegas, a Pillars of Ethernity és az Outer Worlds mögött álló Obsidian Entertainment rakott volna össze.

Hirdetés

Ezt nem más, mint Feargus Urquhart, a számos rajongóval bíró stúdió vezetője és társalapítója árulta el a Gamepressure-nek adott interjújában. A beszélgetés (ahol egy esetleges új Fallout is szóba került) során a CEO felfedte, hogy ugyan nem tökéletesen tiszták az emlékei, de még 6 vagy 8 évvel ezelőtt tárgyaltak arról Cameronékkal, hogy csinálhatnának egy játékot az Avatar 2-höz, amiből végül nem lett semmi.

A terv füstbe mentének okaira sajnos nem tért ki az interjú, de az idősávot illetően annyi támaszunk lehet, hogy az Avatar: Frontiers of Pandorát 2017 márciusában jelentették be, így hacsak akkoriban nem gondolkodtak párhuzamosan több Avatar-játékban is, valószínűleg több mint 6 éve folytak a tárgyalások az Obsidian és Cameronék, vagy a franchise jogait birtokló 20th Century Fox között.

Beszélgetnél velünk erről a hírről?

Lennél a GS közösség tagja? Gyere a GS Party/Chat Facebook csoportba, dobj fel témákat, dumálj régi és új GS írókkal, olvasókkal!

Annyi viszont egészen bizonyos, hogy izgalmas belegondolni, mennyi mindent tehetett volna hozzá az Avatar-univerzumhoz egy olyan ügyes világépítő csapat, mint a Black Isle Studiosból kinőtt Obsidian, hiszen az eddig megjelent filmek inkább a koruk csúcstechnológiáját tükröző látványukkal, mintsem a velős cselekményükkel robbantottak bankot.

S ha már a világépítésnél tartunk, a beszélgetésben Urquhart a saját ars poeticájába is bepillantást engedett, mely szerint a legtöbb munkájánál egyszerűen csak az lebeg a szeme előtt, hogy egy olyan világba repítse a játékosokat, ahol azok remekül érzik magukat. Az Obsidian ezt tavaly két alkotással, a zseniális Groundeddel és a The Pentimenttel is abszolválta, legközelebb pedig az Outer Worlds 2-vel és az Avoweddal bizonyíthatnak, de a Bethesda-nagyágyú Star Citizen őszi megjelenése miatt ezek jó eséllyel csak 2024-ben fognak befutni.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)