Már a Super Mario Sunshine is képes 60 fps-re

|

Míg sok fejlesztő szenved, hogy elérje az álomhatárt, néhány hacker megoldotta, hogy a régi klasszikusokon megtapasztaljuk az áhított 60 képkockát másodpercenként.

Hirdetés

Rengeteg konzolos AAA cím kapcsán jön az örömhír, hogy melyik játékban éppen hogyan sikerült elérni a 60 fps-t (vagy éppen nem sikerül, ez ugye eseti kérdés). Ez PC-n többnyire nem gond, és ott már azok a játékok is képesek 60 fps-re, melyek eredetileg nem. 

A Dolphin GameCube/Wii emulátor fejlesztői készítettek egy hacket, amivel megoldható, hogy olyan címek, mint a Super Mario Sunshine is képesek legyenek a 60 fps-es sebességre. A lenti videón láthatjátok a rendszer működését (a teljes élvezethez Chrome böngészőre lesz szükség).

Természetesen nem csak a Super Mario Sunshine az egyetlen ami tuningolható ezzel a módszerrel. A Pikmin 2-nek is nagyon jót tett a Dolphin hack.

Fontos megjegyezni, hogy a Dolphin magában nem illegális, ahogy a módosítás sem, de természetesen a játékkal rendelkeznetek kell az eszköz teszteléséhez.


Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd, hogy értesítéseket küldjünk, és cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a GTA VI-ot vagy a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)