Hirdetés

Spider-Man - nem lesznek váltakozó napszakok

|

Manapság már szokatlan egy sandbox játékban, ha nem váltják egymást folyamatosan a napszakok, de az Insomniac csapatának jó oka van rá, hogy így döntöttek.

Hirdetés

Az Insomniac műhelyében készülő Marvel's Spider-Man az idei év egyik legjobban várt játéka, mind a srácok korábbi munkái, mind pedig az eddig látott gameplay jelenetek alapján úgy tűnik, hogy egy nagyon igényes és izgalmas játékot vehetünk majd a kezünkbe.

Hirdetés

A Spider-Man ugye egy nyitott világú játék lesz (egy Pókember játék esetében nehéz is lenne bármi mást elképzelni), a műfajban pedig ma már megszokott, hogy automatikusan váltják egymást a napszakok, viszont most kiderült, hogy az Insomniac alkotásában ez nem így lesz. Ez elsőre furán hangzik, de a srácok érvelése alapján érthető:

"Az a helyzet, hogy ez egy nagyon történetközpontú játék és talán ti is észrevettétek, hogy sok játék van, ahol a napszakokat és a megvilágítást használják arra, hogy megteremtsenek egy bizonyos atmoszférát a történetben. Mi is arra törekedtünk, hogy a sztorihoz igazodjon a világ hangulata, legalábbis addig, amíg a történetet játszod. Ha végigvitted a sztorit, akkor onnantól persze manuálisan kapcsolgathatod majd a napszakot."

Van logika abban, amit a srácok mondanak, hiszen akkor üt a legnagyobbat egy játék története, ha a hangulat és a cselekmény folyamatosan kéz a kézben járnak.

Hirdetés

A Marvel's Spider-Man megjelenése szeptember 7-én várható kizárólag PlayStation 4-re. Ti mennyire várjátok?

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd, hogy értesítéseket küldjünk, és cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a GTA VI-ot vagy a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)