Hirdetés

Még nem játszottam a játékkal, de az a tócsa miért nem úgy néz ki, mint az E3-on?

|

A Spider-Man egyelőre csak kevesek számára elérhető alkotás, de ez már bőven elég ahhoz, hogy kitörjön a hiszti apróságok miatt.

Hirdetés

A Spider-Man néhány nap múlva mindenki számára elérhető lesz, de addig is olvashatjuk, ahogy az /r/Gaming és hasonló subok lakói felháborodnak a végleges verzióból előkerült screenshotok miatt. Nyilván van embargó ilyenkor, de hát nem is azt internet népe lennénk, ha nem lenne szivárgás, illetve a vele járó hisztéria.

Hirdetés

A kérdéses képek ugyanazokat a jelenteket mutatják be, melyeket az egyik E3-as játékmenet videóban már láthattunk. Peter éppen lóg a falon, bámulja a bűnözőket. Ahogy azt ti is megfigyelhetitek, Pókember ruhája nem olyan sötét és csillogó, mint a videóban, illetve egy nagyobb tócsa hiányzik is a jelenetből a végleges verzióban.

Egyszerre üvölti az internetes közösség, hogy "ez lebutított grafika" rettegve attól, hogy a játék gyengébb látványvilágot kap a végleges verzióban, mint ahogy azt a trailerekben láthattuk.

A fejlesztők gyorsan reagáltak is a vádakra, és tisztázták, hogy egyébként annyi történt, hogy változtattak a tócsa méretén. Válaszul többen belekötöttek a fény-árnyék hatásokba, és Pókember ruhájának csillogásába is.

Ahogy azt egy Redditen járt, saját elmondása szerinti 3D render művész is leírta, valószínűleg csak annyi történt, hogy a nap másképp állt a fent látható screenshoton, mint az E3-as traileren (hát azért az árnyékok pont ugyanúgy állnak). Az Insomniac csapatának közösségi menedzsere is ugyanezt válaszolta.

Nyilván van rá esély, hogy a Marvel's Spider-Man nem fog úgy kinézni, mint az előzetesekben (ahogy ez a legtöbb játék esetében is így van), és a Watch Dogs esete óta érthető az egészséges aggodalom, de azért túlzásokba sem kell esni. Egyrészt sokan kipróbálták már a demókat az E3-on és gamescomon, és senki nem bőgte el magát, másrészt azon kevesek közé tartozunk, akik már nyomják (vagy befejezték) a játékot, és mivel tiszteljük az embargót, nem mutatunk nektek semmit, de sem a látvánnyal, sem a teljesítménnyel nincs semmi gond, pedig még a Day One patch sincs rátolva az élményre. Szóval túlaggódni sem kell a dolgokat, jelen esetben legalábbis biztosan nem.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)