Hirdetés

Még a Bioware sem tudja, hogy néz ki Tali a maszk mögött

|

A Mass Effect 3 több nagy kérdést megválaszol majd, például hogy mi található Tali maszkja mögött.

Hirdetés

 

Derek Watts, a Mass Effect 3 művészeti igazgatója sok problémával küszködik, nem tudja például, hogy milyen lenne a megfelelő arc a Mass Effect széria egyik emlékezetes szereplőjének, Shepard egyik segédjének, Tali'Zorah-nak.

"Az eredeti Mass Effect pályái művészetileg jól voltak kitalálva, de a játékmenetet tekintve már nem ilyen jók." - mondta Watts. Akkoriban úgy gondolták, jó munkát végeztek, mivel ez volt a BioWare első jelenlegi konzol generációra készült játéka. "Hozzászokni a technológiához nem volt könnyű, nyitott tereket akartunk, lecsapott íveket, nagy távlatokat és ilyen dolgokat, de nehéz volt megcsinálni azzal a motorral". Meggyűlt a bajuk azzal is, hogy olyanra készítsék el a helyszíneket, amilyenek lettek. "Sokan akarják, hogy megmutassuk Tali arcát, és természetesen ha ez nem történik meg, mérgesek lesznek, [...] például 'Azt hittem gyönyörű lesz!' vagy 'Azt hittem ő lesz a legrondább dolog amit valaha láttam!'" A végleges verzió még az ő fejükben sem alakult ki, de van még ezen kívül tennivaló, ami viszont biztos, hogy fény derül a hősnő valódi kinézetére. A Mass Effect 3 jövő év márciusában jelenik meg PC-re, PlayStation 3-ra és Xbox 360-ra.

 

Még van mit mesélnünk neked, minden érdekességet megtalálsz itt!

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd, hogy értesítéseket küldjünk, és cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a GTA VI-ot vagy a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)