Hirdetés

Még nem kész kinyírni a Bleeding Edge-et a Ninja Theory, de egy lépéssel közelebb került hozzá

|

A tavaly márciusban elstartolt multis játék nem aratott nagy sikert, és most jött el az idő, hogy a csapat fontosabb feladatokra koncentráljon.

Hirdetés

Már eleve fura volt, hogy a Hellblade: Senua's Sacrifice-szal sikert arató és a Microsoft által 2018-ban felvásárolt Ninja Theory egy 4v4-es, laza, multis játékot készít, ami sehogy nem illett a csapat profiljába. Azok, akik érdeklődést mutattak iránta, 2019 nyarán kezdhették el próbálgatni, majd 2020. március 24-én jelent meg PC-re és Xbox One-ra. A kritikusok nem ájultak el tőle, Kaci sem lelkesedett érte.

Annak ellenére, hogy az első naptól fogva elérhető volt az Xbox Game Pass előfizetői számára, nem vetették rá magukat a játékosok, és a steames változat számai sem mutattak túl jól: a SteamCharts mérései alapján a megjelenéskor legfeljebb 828-an játszottak vele egy időben, áprilisban már csak 362-en, júniusra pedig 100 alá csökkent ez a szám. A cikk megírásának pillanatában 8-an pörgetik épp, ez pont egy meccs létszáma.

Hirdetés

A Ninja Theory a napokban bejelentette, hogy a stúdió a továbbiakban a Senua's Sagára, a Project Marára és a The Insight Projectre összpontosítja erőforrásait, így a Bleeding Edge-hez nem jönnek további tartalmak. Egyelőre PC-n és Xboxon is játszható marad, de frissülni már nem fog, így meg igazából esélytelen, hogy bármennyire népszerű legyen.

Próbáltátok valaha? 

Még van mit mesélnünk neked, minden érdekességet megtalálsz itt!

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd, hogy értesítéseket küldjünk, és cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a GTA VI-ot vagy a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)