Hirdetés

Megint bajban lehet a Skull & Bones

|

A Ubisoft Singapore kalózos játékának fejlesztését egyre több minden hátráltatja.

Hirdetés

Nagyon régóta készül már a Ubisoft kalózos multis játéka, de továbbra sem akar összeállni. Tavaly a vállalat nagy elánnal leplezte le, hogy milyen lesz a Ubisoft Singapore által - sokadik próbálkozásra - újragondolt koncepció, de a közösség nem volt elmosva a látottaktól. A kiadó is érezte, hogy nem elég meggyőző az, amit prezentáltak, így az eredetileg novemberre tervezett projektet először idén márciusra tolták el, majd év elején ismét elhalasztották a Skull & Bones megjelenését a 2024-es pénzügyi évre (valamikor 2023. április 1. és 2024. március 31. között fog megjelenni). 

Hat évvel a leleplezés után tehát még mindig nem áll készen rá a Ubisoft kalózkalandja, hogy a játékosok megkapják, és az sem ígér sok jót, hogy csak egy platformon lesz elérhető a bétája

Hirdetés

Miközben a játékipari madarak arról csiripelnek, hogy Assassin's Creed IV: Black Flag remake készülhet, a Skull & Bones fejlesztését ismét problémák övezik. A Kotaku értesülései szerint a projekt már a harmadik kreatív rendezőjét veszítette el Elisabeth Pellen személyében, aki még 2018-ban kezdett el dolgozni a csapattal, a nyár folyamán viszont elhagyta a Ubisoft Singapore-t és visszatért a vállalat párizsi főhadiszállására. A hírre a Ubisoft szóvivője is reagált a honlapnak e-mailben, de szerinte nincs gond: Pellen öt évvel ezelőtt azért ment a fejlesztőcsapathoz, hogy új kreatív irányt szabjon nekik, és sikerrel járt, a csapat most az ő elképzeléseit valósítja meg annak érdekében, hogy egy egyedülálló, tengeri akció-szerepjáték élményét nyújthassák a játékosoknak. 

"A legutóbbi zárt béta során kapott pozitív visszajelzések rávilágítanak Elisabeth és az egész csapat felbecsülhetetlen értékű munkájára. Most a játék megjelenéséig arra összpontosítunk, hogy a visszajelzéseiket figyelembe véve és a játék további csiszolásával a lehető legjobb élményt nyújtsuk a játékosoknak."

A szóvivő hozzátette, hogy a játékfejlesztés ezen szakaszában "nem szokatlan, hogy egy kreatív rendező új projekt vagy szerepkör felé mozdul el", bár két, a helyzetet ismerő, névtelenséget kérő forrás azt mondta a Kotakunak, hogy Pellen megbízatása a stúdiónál év végéig tartott volna. Pellen nem kívánt reagálni a részletekkel kapcsolatban, viszont nem csak az ő távozása érinti a fejlesztést. 

A Skull & Bones régóta tartó fejlesztése egyes beszámolók szerint igazi pokoljárás a munkatársak számára, szexuális zaklatásról, toxikus légkörről és rossz fizetésről egyaránt születtek panaszok. Ezek aztán a legutóbbi fejlemények szerint egy szavazásban csúcsosodtak ki a Kreatív média és kiadói szakszervezet (Creative Media and Publishing Union - CMPU) részéről, amely ebédidőben, szórólapokon keresztül kérte a fejlesztők támogatását. A lépés egy a Kotaku által látott augusztusi e-mail szerint a HR-t is meglepte, ahogyan azt a HR-igazgató, Desiree Tan megírta a munkatársaknak.

A Ubisoft szóvivője szerint a CMPU közbenjárására a héten szavazást tartanak a stúdióban dolgozó csapattagok között, hogy eldöntsék, hogyan tovább, mivel "hisznek abban, hogy meg kell hallgatniuk a munkatársakat és nyílt párbeszédet kell folytatniuk, valamint úgy gondolják, hogy megfelelő mechanizmusokkal rendelkeznek ahhoz, hogy nagyszerű munkahelyet teremtsenek." 

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)