Hirdetés

Meglepő dolgok derültek ki a Dishonored fejlesztőinek új játékáról

|

Eddig nem ismert részletekről rántotta le a leplet a Redfall vezető fejlesztője.

Hirdetés

A 2021 márciusa óta a Microsoft Gaming alá tartozó Bethesda eredetileg azt tervezte, hogy már tavaly nyáron piacra dobja az Arkane Studios kooperatív módban és egyedül is játszható (nemrég mi is kipróbáltuk, tapasztalatainkról itt olvashatsz) shooterét, ám végül a Starfielddel együtt erre az évre csúszott a Redfall. A szóban forgó alkotásban egy fiktív kisváros a vérszívók uralma alá kerül, és egy csapat önjelölt vámpírvadász igyekszik megszabadítani tőlük a világot, őket alakítjuk mi.

Jóllehet, az első bemutatók alapján sokan azt a téves következtetést vonták le, hogy a Redfall csak egy újabb Left 4 Dead utánzat, ami a Back 4 Bloodhoz hasonlóan hamar a feledés homályába merül, ám a valóságban sokkal inkább hasonlítható a játék által nyújtott élmény a Far Cryhoz.

Hirdetés

Ha pedig már szóba kerültek a korai elképzelések, akkor feltétlenül érdemes kitérni arra, hogy a fejlesztést vezető Harvey Smith (ő egyúttal az Arcane Austin feje is) a francia IGN-nek megerősítette, a PS5-tel is számoltak, mielőtt az új tulajdonos közbelépett volna. A Microsoft világosan a tudtukra adta, hogy nem készülhet playstationös változat, fókuszáljanak csak szépen a PC-re, az Xbox Series X|S konzolokra és persze a Game Pass szolgáltatásra. Ez az információ, mármint hogy eredetileg a Sony kilencedik generációs konzoljára szánt verzió is tervben volt, abszolút érthető, elvégre a redmondiak mindössze két éve vették át az irányítást, a Redfall munkálatai pedig már jóval hamarabb elkezdődtek.

Smithtől ugyancsak megtudhattuk két további interjúnak hála (az egyiket az Eurogamernek adta, a másikat a WccfTechnek), hogy egy ponton fontolóra vették az átállást Unreal Engine 5-re, ám némi töprengés után elvetették az ötletet, mert további jelentős halasztással járt volna, ezért végül maradtak az Epic Games motorjának 4.26-os verziójánál. Emellett a visszajelzések hatásaként keresik a módját, hogy miként tudnák megszüntetni az állandó netkapcsolat követelményét a single-player kampányban.

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)