Hirdetés

Megnéztük, hogy néz ki most a Diablo IV és nem lettünk vidámak

|

Lelkesek annál inkább, hiszen a játék igéretes, ám annyira komor és depresszív, hogy az még a mi edzett idegrendszerünket is megtépázta.

Hirdetés

Most, hogy a megjelenési dátuma is kiszivárgott, és a fejlesztők is készen állnak, elözönlötték az internetet a Diablo IV játékmenetét bemutató cikkek és videók. Mi a PlayStation blogjának kimerítő elemzésén rágtuk át magunkat, és bár a legtöbb játékmenet-újdonságról tudtunk (vagy sejtettük őket), azért mégis izgalmas összefoglalni, hogy áll most 2023 talán legjobban várt játéka. Amint lesz alkalmunk kipróbálni a játékot, mindenképp beszámolunk saját tapasztalatainkról is, de most előbb összefoglaltuk, amit az előzetesek elárultak nekünk.

Jobban hasonlít majd az első két részre, mint a harmadikra

Hangulatában mindenképpen. Az előzetes tesztek szerint sokkal inkább a horror és a dráma dominál majd, mint a Diablo 3 kissé stilizált, rajzfilmszerű világa. Érettebb lesz és komorabb: az emberlakta településeken nem csak álldogállnak majd, hanem jajgatnak, szenvednek, mindent áthat a rettegés és a gyűlölet. Egyszóval lesz mit helyrehozni Sanctuaryben.

Hirdetés

De azért mégis a harmadik folytatása lesz

A harcrendszer nagyban emlékeztet majd a 2012-es elődre, a világ nagyobb lesz és több opció áll majd a rendelkezésünkre, mint valaha, a fejlesztők tehát megnyugtattak mindenkit, szó sem lesz retróról, a Diablo IV ízig-vérig 2023-as alkotás.

Még a fő kampány is laza szerkezetű lesz

A Diablo IV nem lesz rougelike, hanem egy ízig-vérig történetalapú, nyílt világú akció-szerepjáték, amelyben több tucat óráig kalandozhatunk úgy, hogy hozzá sem érünk a fő kampányhoz. A véletlenszerű eseményektől a jól kidolgozott mellékküldetésekig kihívások százai várnak majd ránk, és bár az alaptörténet adott, annak szerkezete lazább, sok választási lehetőség biztosítja majd, hogy ne legyen hasonló két végigjátszás.

A képességek izgalmasabbak lesznek

Az természetes, hogy a build rajtad múlik majd, de a negyedik rész inkább választásokkal, mint csúszkák tologatásával és számok dobálásával motivál. Az elején választanod kell, hogy a jég, a tűz, vagy a villám útján indulsz el, később pedig bónuszokkal lehet ellátni a skilleket, és szépen, fokozatosan építkezhetsz például a területi vagy egy pontra koncentrált sebzések irányába, a varázslatok és különleges képességek időtartamára, és így tovább.

Nem kell menükben turkálni a multiplayerért

Természetesen meghívhatsz barátokat is, ám a Diablo IV inkább az organikus co-op élményre koncentrál. Bizonyos területeken felbukkannak más játékosok is, velük rögtönzött szövetséget kötve indulhattok a dungeonökbe és más mellékküldetésekre, amelyekben egyedül szinte lehetetlen a győzelem. A Fields of Hatred nevű pályákon pedig ugyanezek a játékosok felbukkanhatnak ellenségként - talán éppen azokkal a fegyverekkel és varázslatokkal, amelyeket te segítették nekik megszerezni.

Apropó, barátok: a játék természetesen támogatja a korlátlan crossplayt.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)