Hirdetés

Metal Gear Solid 4 - Nagyszabású marketing

|

Bár a Metal Gear Solid sorozat soha nem a nagy reklámhadjáratokról volt híres, a negyedik résszel ez változni látszik.

Hirdetés

Hideo Kojima és a Konami ugyanis mindent el fognak követni, hogy a játékot, a játékban és a játékkal népszerűsítsék/népszerűsítsenek. Nem viccelek: Snake gyakorlatilag egy két lábon járó reklámhadjáratta válik. Akina Minami fürdőruhamodell plakátjai több helyen is felbukkannak a játékban, főhősünk pedig komoly J-Pop fanná válik: a játékban elérhetjük iPod-ját, mely az említett stílusba tartozó alkotásokat, valamint korai MGS részek ismertebb zenéit tartalmazza.
A sor némi kereszben-reklámozással folytatódik: az április 1-én, tréfaként bemutatott Assassin's Snake trailerről kiderült, hogy nem kamu: Altair jelmeze valóban unlockolható a játékban.
A listát a különböző tie-in termékek zárják: MGS pólók, MGS témájú mobilok a Sony-Ericssontól és MGS témájú motorkerékpárok a Triumph-tól, és így tovább. Képek és teljes sztori itt.

Szintén ide tartozó hír, hogy befutott egy új trailer a játékhoz, szóval ráadásnak tekintsétek meg:


Ügyfélszolgálati változás!
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd, hogy értesítéseket küldjünk, és cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a GTA VI-ot vagy a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)