Hirdetés

Mibe is kerül egy indie játék fejlesztése?

|

A közösségi finanszírozással készülő indie játékok elképesztő összegeket kalapoztak össze az elmúlt időszakban, de ez egyáltalán nem az jelenti, hogy a készítőkre rászakadt a bank.

Hirdetés

A közösségi kalapozás egyre népszerűbb, sokan hajlandóak rengeteg pénzt áldozni félkész termékekre és megnyerő ígéretekre. Egy-egy igéretes projektnek 24 óra sem kell, hogy a megvalósításhoz szükséges több százezer dollárt elérje, azonban hiába tűnik úgy, hogy a készítők azonnal milliomosok lesznek, bizony be kell osztani a pénzt.

Most a legendás dizájner, Ron Gilbert rántotta le a laplet legújabb projektjének finanszírozásáról. Gilbernek olyan játékokat köszönhetünk, mint a Day of the Tentacle, így borítékolható, hogy a most készülő Thimbleweed Park is ott lesz a legjobb kalandjátékok közt. A támogatók 626 ezer dollárt dobtak össze, Gilbert pedig szeretné, ha a fejlesztési folyamat teljesen transzparens lenne, ezért most a büdzsét is nyilvánosságra hozta.

Elsőre ugyan soknak tűnhet az a 600 ezer dollár, de meg sem közelíti mondjuk a The Witcher 3 megalkotásához szükséges 81 milliót. "Úgy tűnhet, mintha egy kifogyhatatlan számla lenne, hiszen ez több pénz, mint amit a legtbb ember ,beleértve engem is, valaha látott a bankszámláján. Az igazság az hogy úgy kell vele bánni, mintha 5000, vagy inkább csak 500 dollár lenne. Minden dollár számít" - mondta Ron Gilbert.

A Thimbleweed Park 2016 júniusában jelenik meg.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)