Hirdetés

Microsoft - "A hardcore játékok önmagukat adják el"

|

Ezért az ilyen címeknek kevesebb marketinget szán, mint a casual játékoknak

Hirdetés

David Dennis a Microsoft egyik avatott szakembere a közelmúltban egy interjú révén adott hangot annak a véleményének, miszerint a hardcore játékok nem igényelnek akkora marketinget, mint casual társaik. Az indok a következő:

A kemény játékosok, akik képben vannak a játékvilág dolgaival és tudják, hogy melyik játéktól milyen élményeket és kihívást kaphatnak gyakorlatilag nem szorulnak a meggyőzésre, hogy "ezt vedd, meg, mert ez egy állat játék". Ők nagyon is jól tudják, hogy mi kell nekik, és azt meg is fogják venni. (Tehát akkor kár volt durván 100 milló dollárt költenie az Activisionnak a Modern Warfare 2 népszerűsítésére?!) Ellenben az alkalmi játékosok (mint ahogyan a nevükben is áll) nem veszik ennyire komolyan a dolgot, kevésbé járatosak a játékvilág dolgaiban, mint hardcore társaik, és így ők jobban rászorulnak az "atyai útmutatásra".

Ez is közrejátszott abban, hogy végül megszületett a Natal, ami azon túl, hogy a Nintendo Wii mintájára beveszi a mozgásérzékelést a játékokba, számtalan egyéb szórakoztató és szociális/kapcsolati funkcióval is felruházza a felhasználókat (Facebook, Twitter, Netflix). David Dennis elmondása szerint ugyanakkor a Natal kütyüjét sem fogják elkerülni a hardcore élmények, bár ezt a gondolatát nem fejtette ki bővebben. Mégis milyen lehet egy hardcore Natal játék?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)