Hirdetés

Middle-earth: Shadow of Mordor - egyre nagyobb a promóciós botrány

|

Egyre több kritikát kap a Shadow of Mordor a játék marketingjét érintő döntések miatt, amiket a rajongók nem tartanak elfogadhatónak. Többen kiverték a balhét.

Hirdetés

A Middle-earth: Shadow of Mordor néhány nappal ezelőtt jelent meg, a szülinapi GameStarban pedig a mi értékelésünkkel is találkozhattok majd. A játék elég nagy hátszéllel érkezett, amelyben nagy szerepet játszott a marketing kampány.

A WB Games nem maga kezelte a hirdetéseket, hanem megbízták a Plaid Social nevű céget, hogy kezeljék a promóciós vonalat, az ügynökség pedig mindent meg is tett ennek érdekében. A népszerű Youtube csatornák tulajdonosai például akkor kaphatták meg a játékot megjelenés előtt, ha vállalják, hogy azt különböző csatornákon népszerűsítik majd. TotalBiscuit emiatt fel is emelte a hangját, és inkább nem kérte a kulcsot. A The Escapist össze is gyűjtötte a legfontosabb tudnivalókat az ügyben.

A videósoknak egy szerződést kellett aláírni, amelyben szerepelt, hogy a játékból YouTube videót és livestreamet kell készíteniük, illetve Facebook és Twitter posztokat írniuk, amelyekben megpróbálják vásárlásra ösztönözni a hallgatóságot, az anyagokat pedig a cég is ellenőrizte, mielőtt adásba kerültek volna. A játék egyébként kifejezetten jó értékeléseket is kapott, ezért érthetetlen, miért kellett egy ilyen dologgal kivívni a rajongók ellenszenvét.

Nektek hogy tetszik a Middle-earth: Shadow of Mordor?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)