Hirdetés

Miért nem tarolt a Mirror's Edge?

|

Az Electronic Arts már tudja, miért nem lett átütő siker a Dead Space, és a Mirror's Edge.

Hirdetés

A tavalyi évben egyre javuló hozzáállást tanúsító Electronic Arts két innovatív címe nem remekelt a karácsonyi eladások során. Azt azért nem lehet mondani, hogy bukás lett volna bármelyik játék, de az EA ennél jobb eladásokra számított, mivel mindkét játék jó volt, legalábbis a kritikusok szerint. Hogy mégsem taroltak, annak az az oka - az EA szerint - , hogy túl sok nagy címmel jöttek ki egyszerre. " Úgy gondoltuk, hogy az emberek nagy része, csak karácsony környékén vásárol játékokat, és erre építettük stratégiánkat. Kiderült azonban, hogy a bőség zavara is hátráltató tényező. Aztán megnéztük egy kicsit a többi kiadó terveit, és mit láttunk? A GTA májusban jött ki, a Resident Evil 5 márciusban érkezik. Úgy tűnik, hogy teljesen mindegy  mikor dobunk piacra egy játékot, mert ha az jó, akkor a fogadtatás is az lesz, ha pedig nem, akkor karácsonykor sem fogják megvenni." - nyilatkozta Glen Schofield, az EA Redwood Shores menedzsere. Az új trend tehát az, hogy akkor fogják piacra dobni játékaikat, amikor azok készen lesznek, és nem variálnak a megjelenési dátumokkal. Jól hangzik nem? Legalább lesz mivel játszani egész évben, csak mindegyik játékok hozza legalább a Mirror's Edge, vagy a Dead Space színvonalát.

Ugrik a majom a vízbe

 

eamirror.jpg
 

 

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)