Hirdetés

Mike Capps: Új konzol kell az Unreal Engine 4 alá!

|

Az Epic elnöke nyilatkozott a következő generációs grafikus motort illetően.

Hirdetés

Előre leszögezném, hogy technikai adatokról nem esett szó, az különben is a kóder-pápa Tim Sweeney szakterülete lenne.
Mike Capps az Epic elnöke, aki nem olyan régen Budapesten is járt a Game Developers Forum keretében.



Nos, az említett úriember az eurogamer.net munkatársával beszélgetett a Tokyo Game Show-n. Ekkor állította azt Capps, hogy a következő Gears of War már az újabb konzolgenerációra érkezne. Később azonban visszavonta ezen állítását, arra hivatkozva, hogy rosszul fogalmazott.
A módosított nyilatkozat szerint amennyiben az elkövetkező 4-5 évben új Gears of War epizóddal rukkolnának elő, az csakis UE3 motorral futna, és az aktuális konzolgenerációt érintené.
Elmondta még, hogy már hét esztendeje dolgoznak az Unreal Engine negyedik változatán, amely képes lesz a következő, négy-öt éven belül érkező konzolok eltérő igényeihez alkalmazkodni, szemben más grafikus motorokkal.



A beszélgetés alatt elhangzott még, hogy a Gears of War 2 rövidebb idő alatt és kevesebb pénzből készült el, mint a Gears of War, ami leginkább annak köszönhető, hogy több szakembert alkalmaztak. Ettől függetlenül nem változtatnak politikájukon, vagyis 50-60 embert szánnak egy-egy projektre.
Kapcsolódó hír, hogy az Epic irodát nyitott Tokióban, amely elsődlegesen az Unreal Engine 3 licencelésével, saját játékaik népszerűsítésével foglalkozik, ám hosszú távon a játékfejlesztés sem elképzelhetetlen.

Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd, hogy értesítéseket küldjünk, és cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a GTA VI-ot vagy a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)