Hirdetés

Monster Hunter: World - így birkóztak meg a fejlesztők a játék kiadásával

|

A Monster Hunter: World az első játék a szériában, ami egyszerre jelent meg világszerte mindenhol. A lokalizáció és a több országban is folytatott promóció bizony a Capcom veterán fejlesztőit is megizzasztotta.

Hirdetés

A legfrissebb Monster Hunter: World fejlesztői naplóból kiderül, hogy még a fejlesztők sem gondolták, hogy alkotásukra ennyien lesznek kíváncsiak.

Hirdetés

Érdekes történeteket tudhatunk meg a videóból, amiben többek között a játék rendezője és a művészi vezető mesél arról, hogy milyen problémákkal kellett megküzdeniük a játék megjelenése előtt. 

A fejlesztők is tudták, hogy a Monster Hunter széria a nyugati régióban is ismertté vált, de ők sem számítottak ennyi érdeklődőre. A gamescomon például a biztonságiaknak kellett beavatkozni, mert akkora volt a sor a Monster Hunter: World standja előtt.

További érdekes történeteket hallhattok az alábbi fejlesztői naplóban, ami a "Taking On The World" nevet kapta.

A Monster Hunter: World jelenleg PlayStation 4-en és Xbox One-on is elérhető, a PC-s megjelenésre viszont őszig várnunk kell még.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)