Hirdetés

[MOVIE] Empire Earth 3 interjú

|

Gary Freeman, a Mad Doc Software vezető koncepció grafikusa beszél a játékban fellelhető kultúrákról, s azok hatásáról.

Hirdetés

Más játékokkal ellentétben a középkortól a távoli jövőig kellett mindent megtervezzenek. Ráadásul úgy, hogy a franchise korábbi részeihez képest kissé elrugaszkodtak a történelmi hűségtől, enyhe fantasy utánérzést kölcsönözve a játéknak. Komoly kutatást végzett a hadtörténet, haditechnika, fegyverzet, öltözet, páncélzat terén. Figyelembe vette, hogy a különböző kultúrák gyakran kölcsönöztek egymástól egyes elemeket. Így lehetséges az, hogy egy közel-keleti páncélzat nyugati stílusjegyeket is felmutat. Ennek hatására ők is kölcsönöztek számos kultúrából, s így alakították ki a végleges dizájnt. Emellett törekedtek arra, hogy már pusztán ránézésre meg lehessen állapítan, az adott egység mely korból, mely kultúrkörből származik, s milyen célt szolgál. A sci-fi egységeket igyekezett a megszokott formáktól eltérően bemutatni, ez különösen a távol-keleti egységeknél érhető tetten. A nyugati technológia inkább geometrikus, míg a távol-keleti organikus formákban nyilvánul meg, hogy könnyebb legyen megkülönböztetni őket. A közel-, ill. közép-keleti egységek pedig poszt-apokaliptikus stílusjegyeket viselnek magukon.

Novemberben mindezt magunk is ellenőrizhetjük.

 

 

 


Ügyfélszolgálati változás!
Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd, hogy értesítéseket küldjünk, és cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a GTA VI-ot vagy a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)