Hirdetés

New Super Mario Bros Wii - minden idők legnagyobb japán debütálása Wiire.

|

Nemrég a Nintendo vezetői kijelentették, hogy a New Super Mario Bros Wii eladásai felül fogják múlni a Modern Warfare 2-t.

Hirdetés

Mivel a Modern Warfare 2-nek megjelenésileg jócskán előnye van a New Super Mario Bros. Wii.-vel szemben, így egyelőre a direkt összehasonlítás lehetetlen - de a Wii játék is megdöntött egy rekordot máris.

A New Super Mario Bros. Wii. 936734, azaz majdnem egy millió példányt adott el csak Japánban a játékból, ezzel megdöntve a legnagyobb első heti japán Wii eladás csúcsát, amely eddig a Super Smash Bros. Brawl volt 816000 eladott példánnyal. 

Természetesen a játék nemcsak Japánban, hanem az USÁban és Európában is vezette az eladásokat - így szinte biztosra vehető, hogy a Modern Warfare 2-vel versenyeznek majd a legnagyobb eladások képzeletbeli díjáért 2009-ben.

Elemzők szerint az új Mario le fogja győzni a Modern Warfare 2-t hosszú távú eladásokban, amely legfőbb oka, hogy Japánban nagyon népszerű, az MW2 pedig elég gyengén teljesített a felkelő nap országában.

Jesse Divnich, az EEDAR elemzője szerint az új Mario sokkal hosszabb "futamidővel" lesz majd kapható, mivel sokkal ritkábban jelennek meg új részei - ennek (is) köszönhetően egész forgalmazási ideje alatti eladásait 15 millió körülre saccolta.

Erre csak azt tudjuk mondani, hogy mindkettő elképesztően jó játék a maga stílusában, így szinte mindegy, melyik "nyeri" az eladási versenyt, megérdemelten nyeri majd.

 

Még van mit mesélnünk neked, minden érdekességet megtalálsz itt!

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)