A Nintendo a legkeresettebb videojátékos márkanév

|

Több keresőkifejezésben tűnt fel idén a Nintendo, mint amennyiben a PlayStation és az Xbox együttvéve.

Hirdetés

Az idei év nem volt éppenséggel a legerősebb a Nintendo számára, legalábbis ami a konzolos játékokat illeti. Ez egyrészt azért lehet, mert a cég már gőzerővel készül a Nintendo Switch 2017-es rajtjára, másrészt pedig azért, mert az utóbbi időben egészen más fronton erősítettek, ami nem más, mint a mobil.

Hirdetés

A Nintendo idén két mobiljátékhoz is adta a nevét, a világsikernek mondható Pokémon Go-hoz, valamint a jelenleg még csak szárnyait bontogató Super Mario Runhoz. Ha ehhez még hozzávesszük a nosztalgiára építő NES Classic Edition megjelenését, akkor már nem annyira meglepő, hogy az idén a Nintendóval kapcsolatos Google keresések száma meghaladta az összes többi konzolét együttvéve.

Sokan kritizálták a Nintendót, amiért elkezdtek a mobilok felé nyitni, de az az igazság, hogy már szükségük volt arra, hogy egy kicsit újra megerősödjön a brandjük, miután az utóbbi időben elkezdtek kullogni a vetélytársak mögött.

Hirdetés

Ti mit gondoltok? Lehet, hogy 2017 a Nintendo éve lesz?

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd, hogy értesítéseket küldjünk, és cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a GTA VI-ot vagy a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)