Hirdetés

No Man's Sky - a rendező tagadta, hogy a szuperformulát használták

|

A játék rendezője, Sean Murray szerint nincs ok az aggodalomra, mert a No Man's Sky nem használja a Johan Gielis által levédetett képletet.

Hirdetés

A rengeteg megpróbáltatás után már azt hinnénk, hogy semmi nem állhat a No Man's Sky megjelenésének útjába, viszont a napokban ismét kétségek merültek fel az ambíciózus játékkal kapcsolatban.

A No Man's Sky lényege, hogy az egész világot procedurálisan állítja elő, azaz előre modellezett világok helyett bonyolult számítások segítségével jön létre a játéktér. Rengeteg módszer van természetesnek tűnő formák létrehozására, ezek közül az egyik a Johan Gielis által levédetett szuperformula, amit az alkotója szerint a No Man's Sky-nál is használnak.

Viszont Sean Murray, a játékrendezője szerint erről szó sincs. Murray a Twitteren osztott meg egy bejegyzést, amiben cáfolta az infókat, így aggodalomra sincsen semmi ok. Egyébként a képletet megalkotó Gielis sem szándékozik jogi lépéseket tenni, szóval talán tényleg fölösleges volt az aggodalom.

A No Man's Sky megjelenés augusztus 10-én várható PlayStation 4-re, augusztus 12-én pedig PC-re. Ti mennyire várjátok?

Még van mit mesélnünk neked, minden érdekességet megtalálsz itt!

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd, hogy értesítéseket küldjünk, és cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a GTA VI-ot vagy a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)