Hirdetés

Nyereségesebb a Vivendi

|

A francia Vivendi Universal nyilvánosságra hozta 2006-os üzleti évének első negyedére vonatkozó pénzügyi adatait, mely szerint a játékeladásokból származó bevételek és a nyereség is növekedett, ami ismét a World of Warcraft című online szerepjátéknak köszönhető. A médiacsoport összes bevétele (beleértve a zenei, televíziós, telekommunikációs, és videojátékokkal foglalkozó üzletágait is) elérte a 4,77 milliárd eurót, ami 5,7%-os növekedés az egy évvel korábbi ugyanezen időszakhoz képest. A videojáték üzletág minden egyes negyedévben tudja tartani a folyamatos növekedést, mióta megjelent a Blizzard legutóbbi sikerjátéka, a World of Warcraft. Az eladott játékokból származó bevétel 134 millió eurónál tetőzött, vagyis 18,6%-kal többel, mint egy évvel korábban. Ezen kívül az Ice Age 2 számítógépes animációs film alapján készült játék is jól teljesített. A vállalat vezetői szerint a brandváltás jó hatással volt az általános megítélés szempontjából. Az új arculat jobban sugározza az innovációra és a kreativitásra törekvést.

Hirdetés

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)