Hirdetés

Overwatch - Pharah gyengül, és ennek sokan nem örülnek

|

A PTR-en már éles a frissítés, ami megváltoztatja Pharah-t, de úgy tűnik, nem jó irányba.

Hirdetés

A Blizzard folyamatosan adatokat gyűjt, elemez, és az eredményeknek megfelelően, legjobb belátása szerint módosítgatja az Overwatch különböző hőseit. 

Pharah megváltoztatása onnan indult, hogy a fejlesztők úgy érezték, túl sok idő telik el rakétavetője két lövése között. Ezt csökkentették, viszont hogy ne legyen túl erős, lejjebb tekerték a területi sebzés értékét is: a becsapódó rakéta így 80 helyett 65 pontot sebez a közelében állókra. Egy olyan játékban, ahol egyes karakterek szinte követhetetlenül ugrálnak össze-vissza, egy rakétavetővel nagyon nehéz pontosan eltalálni őket, úgyhogy a változást sokan nem fogadták örömmel, és az sem vígasztalta őket, hogy a telitalálat sebzésértéke 40-ről 55-re nőtt. A végeredmény az lett, hogy egy öléshez több pontos lövés kell, ami célzásnál több időt igényel, és így igazából nem is érzékelhető a tüzelési sebesség növekedése.

Streamerek és gyakorlott játékosok egyaránt kikeltek, köztük Valkia is, aki az alábbi videóban mesél a tapasztalatairól. 

Változott egyébként a lökés erőssége is, a Concussive Blast pedig gyorsabban lesz újra használható. Simán lehetséges, hogy a Blizzard visszavonja a változtatásokat, de egyelőre csak annyit tehetünk, hogy várunk.

Ügyfélszolgálati változás!
Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd, hogy értesítéseket küldjünk, és cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a GTA VI-ot vagy a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)