Hirdetés

Overwatch - miért lett gyengébb Reinhardt?

|

A Blizzard éppen azt nyomozza, hogy Reinhardt kalapácsa miért lett rejtélyesen gyengébb, mint amilyennek lennie kéne.

Hirdetés

A legutóbbi patchben a Blizzard egy kicsit módosított Reinhardt ultimate képességén, hátha ezzel sikerült egy még kiegyensúlyozottabbá tenni a játékot, viszont a javításnak volt egy egyáltalán nem szándékos mellékhatása.

Az Overwatch fórumon hívták fel először a közösség figyelmét arra, hogy Reinhardt kalapácsa a patchet követően sokkal lassabban működött, mint korábban. Egészen pontosan arról van szó, hogy míg korábban a lendítés közepén történt a sebzés, addig most már ez áttolódott a mozdulat végére. Ez azért is baj, mert így már nem lehet félbeszakítani az animációt, hogy aztán gyorsabban vihesse be a játékos a következő ütést.

A játékosok egyből nyomozásba kezdtek és kiderült, hogy Reinhardt összes képessége lelassult a javításnak köszönhetően. A rajongók szerint arról lehet szó, hogy megváltozott, ahogyan a játék regisztrálja a képességek aktiválását, mert a szerverek már visszaküldenek a kliensnek egy megerősítést a képesség aktiválásáról, ami késést okoz. Nyilván mivel a pingnek köszönhetően már amúgy is elkerülhetetlen késés van a hálózati kommunikációban, ez egy lassabb kapcsolatnál nagyon érezhető lesz.

Bill Warnecke, az Overwatch vezető szoftvermérnöke már reagált a fórumokon és azt mondta, hogy dolgoznak a probléma javításán, mi pedig reméljük, hogy minél hamarabb visszaáll a rend.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)