Hirdetés

Bocsánatot kért a feloldható tornyok miatt az Assassin's Creed atyja

|

Patrice Désilets úgy érzi, az ő hibája, hogy a Nintendo egyik játéka is átvette ezt a mechanikát.

Hirdetés

Az Assassin's Creed-játékok központi elemei azok a megmászható tornyok, épületek, magasabb helyek, ahonnan beláthatjuk a környező területet, ezzel felfedezve a térkép egy-egy új szegletét. Ez a megoldás annyira népszerű lett a Ubisoftnál, hogy már a Far Cry sorozatba is átkerült, és még a Nintendo egyik nagysikerű címében is helyet kapott.

Hirdetés

Patrice Désilets, az első két Assassin's Creed rendezője részt vett az EGLX 2019 nevű eseményen Torontóban, ahol megkérdezték tőle, hogy továbbra is az "Assassin's Creed-es fickóként" tekint-e magára. A válasz pedig nem egy szimpla igen vagy nem volt.

"Nem tudom, ember. Őszintén, nem tudom. Egy kicsit. Ha éveket töltesz el valamivel, remélem is, hogy megtörténik. Breath of the Wild, tyű! Az olyan játék volt, amiben bármit csinálhattál, ha egyszer letudtad nagyjából az első fél órát. Aztán mégiscsak tornyokat fogsz mászni és feloldod a térkép maradékát. Bocsi, az én hibám."

Értelemszerűen nem egy vérkomoly bocsánatkérés volt ez Désilets részéről, viszont az kétségtelen, hogy nagy hatással volt az Assassin's Creed szériára, illetve ahogy az látható, más játékokra is ez a mechanika.

Ti mennyire kedvelitek ezt a tornyos megoldást?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)