Hirdetés

A BioShock és a Ghosts mint szöveges kalandjátékok

|

Manapság rengeteget áradozunk egy-egy játékról, de vajon elérték-e volna ugyan ezt a sikert, ha évtizedekkel ezelőtt, pusztán a történetre építkezve kell szórakoztatniuk a játékosokat?

Hirdetés

Az év vége mindig a visszaemlékezéseké, összefoglalásoké, számvetéseké. Ilyenkor újragondoljuk az eltelt időszakot, a jóból backupot csinálunk, a rosszat megpróbáljuk kitörölni. Elmélkedünk a "mi lett volna ha" lehetősége fölött, és elképzelünk néhány alternatívát.

Na most mi lett volna, ha anno nem jelennek meg a grafikus kártyák, és most nem kéne a CryEngine miatt fagyasztott borsót pakolni a laptop alá, hanem még mindig szöveg alapú játékokkal múlatnánk az időt. Valószínűleg rengeteget fejlődött volna az angolunk, viszont romlott volna pár dioptriát a szemünk, ha mondjuk a Mass Effect-et egyben akartunk volna végigjátszani.


A PC Gamer stábja idén folytatta amit tavaly elkezdtek, és újragondoltak párat az év nagyobb játékai közül. Most a Call of Duty: Ghosts és a Bioshock Infinite repült vissza pár évtizedet, hogy szöveg alapú kalandjátékokként térjenek vissza. Az eredmény valami hihetetlenül fantasztikus lett, így mindenképp érdemes rászánni pár percet. A srácok természetesen nem készítették el percről-percre az egészet, de a hangulatot remekül sikerült átadniuk. Angolul beszélők előnyben

A Call of Duty: Ghost fantasztikusan újszerű és egyedi történetéből ezt sikerült kihozni, most lássuk, mire képes a Bioshock Infinite.

Ti milyen játékot látnátok szívesen ilyen fomában?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)