Hirdetés

Pewdiepie szerint a clickbait a YouTube rákfenéje

|

Hatalmas harc megy a nézettségért, a videósok pedig mindent bevetnek annak érdekében, hogy az emberek rákattintsanak a videóikra.

Hirdetés

Nem újdonság, hogy a YouTube-on fellelhető videók hatalmas része kamu, véletlenül sem arról szól, amit a cím vagy a kiemelt kép sugall. Ha egy méretes keblű hölgy fehérneműben pózol a thumbnailen, akkor 99%, hogy a videóban nem találkozunk majd hasonlóval, csak azért van ott, hogy az egyébként érdektelen tartalomra felhívja a figyelmet.

Pewdiepie-nak már nagyon elege van ezekből a videókból, főleg azért, mert ő maga is kénytelen alkalmazni ezeket a trükköket a címadásnál, különben egyszerűen nem kattintják le a videóit. A világ legismertebb YouTuberének annyira telelett a hócipője, hogy a maga módján fel is szólalt az ilyen megoldások ellen, tette mindezt egy hibátlan videóban.

Amellett, hogy elspoilerezi a teljesen másról szóló videókat és beégeti a többi videóst, természetesen saját magára is ráhúzza a vizes lepedőt, hiszen százezres, sőt, milliós kattintási különbségek lehetnek attól függően, hogy milyen címmel megy ki egy videó, így sokszor ő is ilyesmihez folyamodik.

Még van mit mesélnünk neked, minden érdekességet megtalálsz itt!

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd, hogy értesítéseket küldjünk, és cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a GTA VI-ot vagy a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)