Hirdetés

Pillars of Eternity II: Deadfire - holnap jön a körökre osztott harcrendszer

|

Hatalmasat változik a játékmenet, ha kipróbálod az új megoldást.

Hirdetés

Hirdetés

A Pillars of Eternity II: Deadfire harcrendszere alapvetően valós idejű, azzal a lehetőséggel megtoldva, hogy leállíthatod a csatát, és kioszthatod a parancsokat, mielőtt újraindítanád. A holnap érkező frissítés azonban egy teljes értékű körökre osztott megoldást csap hozzá a játékhoz.

Hirdetés

Ez önmagában nem hangzik akkora dolognak, de az új rendszer jelentősen befolyásolhatja a játékmenetet, mivel olyan statokat is figyelembe vesz, amikkel eddig sokan nem foglalkoztak. Az Initiative például hirtelen sokkal fontosabb szám lesz, ez fogja ugyanis eldönteni, hogy ki mikor léphet.

A körökre osztott megoldás hatalmas változás, így egyelőre csak bétában fog működni, és az Obsidian a jövőben finomhangolni fogja szükség szerint. Nektek mennyire jön be az ötlet?

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd, hogy értesítéseket küldjünk, és cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a GTA VI-ot vagy a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)