Hirdetés

PlayerUnknown's Battlegrounds - a szerverek jelentik a legnagyobb problémát

|

A hatalmas népszerűségnek örvendő Early Access címen még elég sokat kell finomítani a megjelenésig, és csak remélni tudjuk, hogy a sort a szerverekkel kezdik majd.

Hirdetés

Már most több időt tettem bele a PlayerUnknown's Battlegroundsba, mint amennyit őszintén be mernék vallani, és bár minden percét élvezem, azért vannak idegesítő problémák. Ezek nagy részét a szerverek okozzák, amikre bizony ráférne egy kis finomítás.

Az alábbi grafikont az egyik játékos készítette, és a játék tick rate-jét ábrázolja. Az alsó halvány zöld csík a szerveré (ilyen gyakran kapunk mi frissítést másodpercenként), míg a kék a kliensé (ilyen gyakran küldünk mi infót arról, hogy mit csinálunk). Nyilván az lenne az ideális, ha mindkettő a lehető legmagasabb lenne, ezzel szemben a szerveré néha 10 alá is beesik, míg a kliensé hatalmas ugrásokat generál.

Ez egyébként egy amerikai szerveren mérték, az európaiak állapota még ennél is rosszabb, így sokan úgy döntöttek, hogy a rosszabb ping ellenére is inkább a US szerverekre csatlakoznak. Remélhetőleg a Bluehole az eddig befolyt nem kevés bevételből költ majd a szerverek fejlesztésére, különben hossszútávon sok rajongó fogja felborítani az asztalt, amikor emiatt veszít el egy kört.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)