Hirdetés

PlayStation 4 - a Sony nem aggódik

|

A Sony Worldwide Studios elnöke, Shuhei Yoshida elmondta, hogy csalódott a kezdeti pontszámokban, de szerinte lesz ez még jobb is.

Hirdetés

A Knack és a Killzone: Shadow Fall nem indított túl jól. A sajtó meglehetősen alacsony pontszámokkal jutalmazta a PS4 nyitócímeit, aminek nyilván a Sony Wordwide Studios elnöke, Shuhei Yoshida nem örül.

„Igen, csalódottan néztem ezeket az alacsony pontszámokat.” - meséli Yoshida. „Nem túl szívderítő, de nem gondolom, hogy aggodalomra adna okot a PlayStation 4-et illetően. Én végigjátszottam mindegyik játékunkat: a Knacket, a Killzone-t, a Resogunt, és mindegyiket élveztem. Most épp a második végigjátszást tolom a Knackkel és a Resogunnal magasabb nehézségi szinteken. Ezek a játékok tényleg többet adnak, minél többet játszol velük.” A kritikusok nem így gondolták, de Yoshida szerint ez nem is baj, hiszen a Knack egyébként sem nekik készült.

„A játék nem arra termett, hogy jó pontszámokat érjen el. Reméltem, hogy olyan 70 körüli értékelésekkel zár. Mikor legutóbb megnéztem, 59-60 körüli pontokat kapott, szóval még reménykedem, hogy lesz ez több is. Ez a játék három gombot használ, szóval nem az a fajta, amit a kritikusok az egekbe pontoznának egy új rendszer indulásakor. Ez a cím egy afféle második vásár. Az emberek megveszik a Call of Duty: Ghosts vagy az Assassin’s Creed IV: Black Flag PS4-es verzióját, vagy a Killzone-t, és még ezek mellé jön a Knack, amit a családoddal együtt játszhatsz.” Tény és való: a Knack nem a hardcore közönségnek készült, így még el is hisszük, ha nem a jó pontokra hajtottak vele a fejlesztők, de még mindig ott van a kínosan indult Killzone.

„A Killzone egy másik történet. Az teljes egészében a hardcore játékosok igényeire lett szabva, és még mindig várjuk a többi értékelést, mert a legtöbben még csak a single player részével próbálkoztak, és nem tudtak elég időt beleölni a multi élménybe. Szóval ennek megítélésével még megvárok.” Nos, a kollégák nem vártak, ők értékeltek kegyetlenül.

Yoshida mesélt még a Driveclub körüli komplikációkról. Elmondása szerint azért késik a játék, mert szerinte annyira innovatív, és annyira új az ötlet, hogy idő kell ahhoz, hogy jó legyen. Yoshida szerint a PS4 megjelenése az „átmeneti generáció” startját jelenti, és fogunk még látni új technológiákat és trendeket, melyek itt kezdődnek el. Amíg ezek megjönnek, maradnak a nyitócímek.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)