Hirdetés

Akár repülhettünk is volna Preyben

|

Mint minden játékból, úgy a Preyből is ki kellett vágni ezt-azt. A játék főszereplője eredetileg képes volt szállni, de ez több problémát is felvetett.

Hirdetés

A PCGames egyik írója leülhetett beszélgetni a Prey vezető dizájnerével, aki elárulta, hogy a művész csapat már a Gloo Cannon-t is gyűlölte. A fegyverrel nem csak megfagyasztani lehet ellenfeleket, de platformokat is lehet vele építeni, aminek köszönhetően olyan helyekre mehetnek fel a játékosok, ahova máshogy elvileg nem tudnának.

Hirdetés

"A művészek utálják, mert ők az űrállomás minden szegletét gyönyörűnek akarják mutatni, és ha egy játékos feljuthat valahova, akkor azt is meg kell csinálniuk úgy, hogy jól nézzen ki."

Ennek kapcsán mesélte el, hogy egyébként egy repülési képességünk is lett volna, aminek köszönhetően teljesen szabadon mozoghattunk volna a Talos 1-en. Na, ez nem segített a művész csapaton.

"Ez csak sokszorozta a problémát. A srácok nagyon boldogok voltak, amikor kivágtuk."

A repülés bármilyen játékban trükkös problémákat hoz fel. Az hagyján, hogy a speedrunnerek ezt szeretik kihasználni a legjobban, de még az egyszeri játékos is belefuthat komoly problémákba. A Preynél ez még viszonylag kezelhető is lehetett volna, lévén egy űrállomás falai közé vagy szorítva, de az Arkane Studios még így is úgy döntött, hogy jobb lesz anélkül.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)