Hirdetés

Supernova - így térhet vissza az RTS gyökereihez a MOBA műfaj

|

Míg a legtöbb, modernebb MOBA játék már némileg elrugaszkodott az RTS gyökereitől, addig a Supernova pont, hogy ezekhez az alapokhoz kanyarodik vissza.

Hirdetés

Elnézve az olyan modern MOBA játékok sikerét, mint a League of Legends vagy akár a töretlenül felfelé ívelő Smite könnyű elfelejteni, hogy ez az egész műfaj egy stratégiai játék modjaként indult. A Supernovát fejlesztő Primal Game Studios azonban nem felejtette el ezt a tényt, sőt, új játékukban kiemelt szerepet kapnak a valós idejű stratégiákra jellemző elemek.

Első ránézésre a Supernova ugyanúgy működik, mint a többi ilyen játék: három sávon, 5 fős csapatokban összedolgozva próbálunk valahogyan eljutni az ellenfél bázisára és elpusztítani valamiféle kulcsfontosságú objektumot. Eközben továbbá fejlesztenünk kell a karaktereket, aki a meccs során folyamatosan új képességeket fog kapni. Azonban itt következik a lényeges különbség: nem csak karakterünk fejlődését befolyásolhatjuk, hanem azt is, hogy a gép által irányított, hullámokban támadó egységeink hogyan tevődnek össze.

Minden egységnek megvannak az előnyei és hátrányai, ráadásul az egységtípusokat egyenként szintén fejleszthetjük néhány extrával. Ezek az ötletek meglehetősen összetetté teszik a játékot, így könnyen lehet, hogy végül a Supernova inkább lesz rétegjáték, mint átütő siker, de mindenképpen kíváncsiak vagyunk, hogy mit hoznak ki belőle a srácok.

Nektek hogy tetszik az ötlet?

Még van mit mesélnünk neked, minden érdekességet megtalálsz itt!

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)