Hirdetés

Problémásan indult az EA-féle Online Pass

|

Majdnem öngólnak bizonyult az EA használt játékok visszaszorítására szolgáló újabb kísérlete.

Hirdetés

Nem titok, hogy a használt játékok adás-vételéből egyetlen petákot sem látó kiadók (Itt hívnám fel ismételten a figyelmet arra a közkeletű tévedésre, miszerint a megvásárolt játékkal azt csinálunk, amit akarunk. Ez nem így van, hiszen a végfelhasználói szerződésben foglaltak szerint a vásárlással csak arra szerzünk jogot, hogy játsszunk vele, továbbértékesíteni nem lehet.) igyekeznek fellépni a jelenség ellen.



Az ellenzők élharcosa az Electronic Arts, amely a Project Ten Dollar mellett az Online Pass bevezetésétől remél áttörést. Utóbbit főként sportjátékoknál kívánják alkalmazni, ami annyit jelent, hogy csak az újonnan vásárolt kópiák dobozába elrejtett kóddal lehet aktiválni az online multiplayert. Aki másodkézből jut hozzá az érintett játékok (Pl.: Tiger Woods PGA Tour 11) valamelyikéhez, annak már tíz dollárt kell fizetnie azért, hogy multizhasson.



A kiadó szempontjából érthető a döntés, arra azonban senki sem számított, hogy az új példányok vásárlói már az első napon szívni fognak. Egy ideig ugyanis hiába próbálták aktiválni a TWPGAT 11-hez kapott kódot, a rendszer nem fogadta el.
Szerencsére az EA illetékesei viszonylag gyorsan reagáltak a hivatalos fórumon gyarapodó panaszokra, s mostanra elhárították a problémát.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)