Hirdetés

A hajmozgás javulása lesz a következő generáció igazán fontos újítása

|

PlayStation 4-en és Xbox One-on nehéz volt a haj és a környezeti elemek kölcsönhatását modellezni, de PS5-ön és Xbox Series X-en már nem lesz gond ezzel.

Hirdetés

Azt tudjuk, hogy az SSD-knek köszönhetően gyorsabban fognak majd betölteni a játékok, illetve hogy a felbontás helyett sokan inkább arra koncentrálnak, hogy a 30 fps-es korlátozás a múlté legyen, de még mindig keveset ismerünk a következő generáció újításaiból. Remélhetőleg hamarosan bemutatják a fejlesztők, hogy mire képesek a rendelkezésükre álló erőforrásokkal.

Hirdetés

Addig is különböző nyilatkozatokból kell összeraknunk, mit tartogat majd számunkra a PlayStation 5 és az Xbox Series X érája. Az egykor a Naughty Dognál dolgozó Bruce Straley egy interjúban elmondta, a füst, a víz és a szél renderelésében sokat segít majd az erősebb GPU, különösen ezek karaktermodellekkel való kölcsönhatását tekintve.

"Mindig nagyon nehéz volt igazán jó hajat modellezni, ahogy az is, hogy a környezeti elemekre reagáljon - a haj és a víz, a haj és a szél, valamint a haj és a hajzselé reakciója most már újraalkotható."

Természetesen a szőrzet is realisztikusabb lehet emiatt, de hogy ez a gyakorlatban mennyit számít majd, azt csak akkor tudjuk meg, ha a következő generációs gépeken játszunk.

Őszintén szólva a legjobban mégis azt várjuk, hogy minden 60 fps-ben fusson 4K-s felbontás mellett; ha ezt a minimumot sikerül tartani, nem lesz baj.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)