Gyorsabbak lettek a Rainbow Six Siege szerverei

|

A Rainbow Six Siege 4.1-es frissítésének köszönhetően már 60 Hz-en pörögnek a játék szerverei, ami például a találatok érzékelésén is javít.

Hirdetés

Megérkezett mindhárom platformra a Rainbow Six Siege 4.1-es frissítése, ami olyan bugokat is kijavított, mint amikor Dokkaebi kütyüjét a kötélen való lógás közben is használhattuk, vagy amikor Zofia és Ela statisztikái véletlenül felcserélődtek. A patch legérdekesebb része viszont talán egy technikai újdonság.

Hirdetés

A patch élesedése óta korábban megszokott 50 helyett mostantól 60 hertzes gyakorisággal kommunikálnak a játék szerverei a kliensekkel. Így nem csak pontosabb képet kapunk a csata aktuális állásáról, de a Rainbow Six Siege gyakran szidott találatérzékelésén is javít majd a beállítás megváltoztatása, igaz nem húsz százalékkal, mint amennyivel a tick rate megnövekedett.

Hirdetés

A kommunikáció gyakorisága mellett a pingünk is közrejátszik abban, mekkora lemaradásban vagyunk a tényleges történésekhez képest, de egy keveset így is javul a helyzet és remélhetőleg ritkábban fordulnak elő a fentihez hasonló helyzetek.

A Rainbow Six Siege készítői egyébként az egyik DLC szezon helyett beiktatott Operation Health alatt tervezték a 60 Hz-es szerverek elindítását, de csak most ítélték elég stabilnak a feature-t ahhoz, hogy az éles változatban is aktiválják.

Ha érzékeltek bármi változást, osszátok meg velünk és egymással kommentben!

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd, hogy értesítéseket küldjünk, és cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a GTA VI-ot vagy a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)