Rainbow Six: Siege - ismét sok karakter változik, főleg a pajzsosak

|

A tesztszerveren már éles az új frissítés, mely megpiszkálja Glazt, de nem csak azok érezhetnek változást, akik őt választják.

Hirdetés

A Ubisoft Montréal mostanában nem óvatoskodik, minden nagyobb frissítéssel több terrorelhárító képességein, viselkedésén változtat. Nem is baj, hogy igyekeznek balanszolni a játékot egy kicsit.

Hirdetés

Nem biztos, hogy a tesztszerverre felkerült frissítés minden változtatása átmegy az éles szerverekre, a csapat célja egyelőre annyi, hogy tapasztalatokat és visszajelzéseket gyűjtsön. A pajzsos karakterek esetében egységesen növelték a csípőből tüzelés szórását, illetve ha ütnek a pajzzsal, célpontjuk nem hal meg azonnal, csak a földre kerül. Echo drónjának zavarása 7 másodpercig tart az eddigi 10 helyett, Glaz mozgás hatására később veszti el a képességét, mint eddig, Jackal 4-et pingel egy scannelésnél a korábbi 5 helyett, Maverick lángvágójának hangja módosult, hogy jobban lehessen hallani, ha aktiválja, Nøkk pedig 12 másodpercig használhatja a képességét, és szintén ennyit kell várnia, hogy újra bekapcsolhassa.

Hirdetés

További, kisebb javításokról, változásokról itt olvashattok. Szerintetek szükség van ezekre? Mit kellene még javítani?

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd, hogy értesítéseket küldjünk, és cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a GTA VI-ot vagy a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)