Hirdetés

Resident Evil 2 Remake - belső nézettel és fix kameraállásokkal is kísérleteztek

|

Újabb érdekességeket tudhatunk meg a fejlesztés menetéről a Resident Evil 2 újraélesztése kapcsán.

Hirdetés

A Capcom rengeteg ötlettel kísérletezett, mielőtt a Resident Evil 2 Remake elnyerte végleges formáját.

Hirdetés

Második részéhez érkezett a Resident Evil 2 fejlesztői videósorozata, ahol a Capcom emberei a kezdeti koncepciós rajzok mellett számos játékmenetbeli különlegességről rántották le a leplet. Persze, a remake magas minősége is tükrözi, hogy ihletett állapotban dolgozott rajta a csapat, de mindenképp érdemes belesni a színfalak mögé.

Hirdetés

A Resident Evil 7 nem csak hatalmas sikert aratott a játékosoknál, de gyakorlatilag új életet is lehelt a franchise-ba, így talán nem olyan meglepő, hogy a Capcom a játékban használt FPS nézettel is kísérletezett a második rész újrakeverése során. Ez hatalmas váltás lett volna a klasszikushoz képest, ami egy külső nézetes, fix kameraállásokkal működő perspektívát alkalmazott - ez utóbbival is próbálkoztak a fejlesztés során, ám végül a váll feletti nézetnél maradtak.

Úgy gondoltuk, hogy a fix kameraállások visszahozatala sok régi rajongónak bejött volna,  üzletileg sem lett volna ez rossz, de a váll feletti nézet annyira jól működött önmagában, hogy nem volt szükségünk mindkét típusra.

A videóban ezek mellett egy részletesebb, több játékmechanikát felvonultató boss harcról, egy autóvezetős pályaszakaszról, és egy állandóan visszatérő, jump scare-ekkel ijesztgető ellenfélről is beszéltek. Néhány korai felvételt is láthatunk a végül kukázott ötletekből.

Hirdetés

Számotokra mi volt az, amiben más, esetleg jobb lehetett volna a Resident Evil 2?

Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd, hogy értesítéseket küldjünk, és cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a GTA VI-ot vagy a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)