Ezért váltott FPS nézetre a Resident Evil 7: Biohazard

|

A Resident Evil 7: Biohazard producere tért ki egy hosszabb interjúban többek között arra is, miért hagyták hátra az utóbbi részekben megszokott TPS nézetet.

Hirdetés

Bár a Resident Evil 7 különböző demóiról direkt kijelentették a készítők, hogy a játékmenet tekintetében némileg eltérnek a teljes játéktól, néhány újdonság, például a belső nézet marad. A játék producere, Kawata Masachika szerint ettől függetlenül egy vérbeli Resident Evil-játékot kapunk majd kézhez januárban.

Hirdetés

A legújabb rész koncepciójáról a Game Informernek mesélt egy nagyobb interjúban, amiben kitért arra is, hogy a lehető legütősebb meglepetés érdekében tartanak  titokban elég sok mindent a játékkal kapcsolatban. De azzal kapcsolatban igyekezett megnyugtatni mindenkit, hogy nem alakítják át gyökeresen a szériát.

"Ha az eddig kiadott játékmenetet nézed, talán egy rebootnak tűnhet a játék, de a történet és ahogy elmeséljük úgy alakult, hogy kifejezetten illik egy számozott folytatásba. (...) kapcsolódik a sorozat gyökereihez, a horrorhoz, a felfedezéshez, a fejtörőkhöz és a harchoz, miközben valami újat is ajánl. Ahelyett, hogy biztosra mentünk volna és maradtunk volna annál, amit megszoktunk, igyekszünk valami újat alkotni, ami egy sokkal személyesebb szinten, még inkább magával ragadó módon ragadja meg a játékosokat"

- magyarázta a producer. Ez az újítás viszont alapvetően inkább az utóbbi részekhez képest történik és részben a sorozat gyökereihez való visszatérést is jelenti Kawata elmondása alapján.

Hirdetés

"Egymás után három akcióval teli Resident Evil játékunk volt és úgy gondoltuk, ez jó alkalom lenne, hogy váltsunk és magunknak is egy kihívást intézzünk, hogy valami újat alkossunk. Az utóbbi játékok nagyobb léptékűek voltak és ahogy közeledtünk a sorozat huszadik évfordulójához és elgondolkodtunk a széria örökségén és gyökerein, ihletet kaptunk, hogy ezúttal valami személyesebbet alkossunk. Hogyan is ünnepelhetnénk jobban a sorozat túlélő horrorban lévő gyökereit, mint hogy visszatérünk hozzájuk és egy új irányt fedezünk fel egy hátborzongató és magával ragadó élménnyel"

- mondta Kawata, aki szerint az FPS nézet is segít a feszültség további fokozásában és a játékoshoz még közelebb hozza az élményt.

Hirdetés

Mit gondoltok, sikerül majd ötvözni a klasszikus Resident Evil-elemeket a modernebb horrorjátékok sajátosságaival?

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd, hogy értesítéseket küldjünk, és cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a GTA VI-ot vagy a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)