Hirdetés

Resident Evil: The Mercenaries 3D - Teszt

|

Hogyan lett egy egyszerű mutliplayer módból teljesértékű játék?

Hirdetés

Rögtön megválaszolom a kérdést amit fentebb megejtettem: Gyakorlatilag sehogy. Pedig nem rossz dolog a Resident Evil: The Mercenaries 3D, de nem mindenkinek fog bejönni az, hogy ez egy teljes értékű játék árcéduláját hordja a hátán.

Csak zombi zombi hátán

A The Mercenaries eredetileg csak egy külön „minijáték” volt a Resident Evil negyedik felvonásában, most azonban önálló címmé dagasztották a Capcom illetékesei. A játék lényege gyakorlatilag csak annyi, hogy a sorozat egy-egy hősét irányítva kell minél több zombit lehentelni adott idő alatt. A hentelés során a mai modern szabványoknak megfelelően tapasztalati pontokra teszünk szert, ezekért cserébe pedig újabb fegyvereket és különleges képességeket tudunk elérhetővé varázsolni, így egy idő után mindenki a saját preferenciái szerint apríthat. A gond csupán az, hogy ennyiről is van szó, gyakorlatilag ha nincs kivel játszani (mert van online co-op), akkor hamar unalmassá válik az egész. Könnyen bele lehet fáradni a folyamatos zombiáradatba, így nem mondanám, hogy ez az a játék amit hosszú órákig nyom az ember. De ha néha elővesszük egy kis izgalom erejére, akkor ideális kikapcsolódást nyújt, azonban így is túl kevés amit ez a játék nyújt. Gyakorlatilag csak egy bemutató arra, hogy milyen jól fog kinézni majd a Resident Evil Revelations.

Ami tetszett
Ami nem tetszett
Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)