Hirdetés

Rise of the Tomb Raider - a folytatásban nem lesz sokkal nagyobb a világ

|

A Crystal Dynamics szerint a kevesebb néha több, így nem szeretnének sokkal nagyobb világot a következő játékban sem, mint amekkorát a Rise of the Tomb Raiderben megalkottak.

Hirdetés

Annak ellenére, hogy a Rise of the Tomb Raider nehezen versenyezhetett a vele egy napon megjelenő Fallout 4-gyel (legalábbis az Xbox-platformokon), egyáltalán nem kell a sorozat utolsó részéről beszélnünk. A Crystal Dynamics pedig már azon gondolkodik, milyen is legyen a folytatás, egy dolog pedig kezd kirajzolódni: nem a pálya mérete a legfontosabb.

A 2013-as Tomb Raider reboot után mindenképpen nagyobb világot szeretett volna létrehozni a brit stúdió: "Kétszer-háromszor nagyobbnak érződött, és ez nem csak egy olyan feature, amit a doboz hátuljára odaírhatunk. Van egy küszöb a játékmenet tekintetében, amikortól úgy érzed, hogy eltévedhetsz, és a pályának vannak olyan eldugott sarkai, amiket nem mindenki talál meg" - mondta a Rise of the Tomb Raider fejlesztésének kreatív vezetője, Noah Hughes egy interjúban. Szerinte sikerült is elérniük ezt a küszöböt, a folytatásban viszont nem szeretnének sokkal tovább terjeszkedni, ugyanis inkább megőriznék az érzést, hogy egy nagy műgonddal elkészített pályáról van szó és viszonylag sűrűn találunk érdekességeket a játék világában.

Mit gondoltok, fontosabb a világ mérete, vagy tényleg jobb egy kisebb, de aprólékosabban kidolgozott pálya?

Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd, hogy értesítéseket küldjünk, és cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a GTA VI-ot vagy a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)