Hirdetés

Bármeddig szabadságra mehetnek egyes dolgozók a DayZ atyjának stúdiójában

|

Úgy tűnik, a Rocketwerkz néhány tagja akkor száll ki a mókuskerékből, amikor csak szeretne.

Hirdetés

Dean Hall neve sokak számára ismerősen csenghet, hiszen zombis játéka, a DayZ hosszú évekig az early access sötét bugyraiban zötykölődött, mire tavaly hivatalosan is megjelent. Ő időközben lelépett a csapattól, megalapította saját stúdióját, és úgy tűnik, nagyon korrekt feltételeket biztosít a munkatársainak.

Hall a Stuffnak árulta el, hogy vannak olyan dolgozók az új-zélandi székhelyű Rocketwerkz csapatánál, akiknek nincs megszabva, évente hány szabadnapot vehetnek ki. A stúdiónál három kategóriába vannak osztva a munkatársak, így az újoncok a hagyományos munkarend szerint dolgoznak, a felettük lévőknek korlátlan betegszabadságuk van, a legfelső "rangba" tartozók pedig akkor mennek szabadságra, amikor csak akarnak.

Sőt, Hall szerint volt olyan, aki ritkábban ment szabadságra a korlátozások megszüntetése után, ezért a vállalatnak be kellett vezetnie egy minimumot, ami azt jelenti, hogy évente legalább négy hétet munka nélkül kell tölteniük a dolgozóknak.

A Rocketwerkz egyébként már több játékot is piacra dobott, legutóbb a Stationeers című űrállomás-szimulátorral örvendeztettek meg bennünket, ami jelenleg korai hozzáférésen keresztül játszható.

Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd, hogy értesítéseket küldjünk, és cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a GTA VI-ot vagy a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)