Hirdetés

A rajongói elvárások ölték meg a Scaleboundot?

|

Phil Spencer egyik friss interjújában, sokat tanultak a Scalebound törléséből, és arra is rájöttek, mivel követték el a legnagyobb hibát.

Hirdetés

Az Xbox One X néhány nappal ezelőtti leleplezése után nagy hangsúly került arra, milyen jól futnak a multiplatform címek a Microsoft új gépén, de sajnos annyira nem kiemelkedő a helyzet, mint ahogy a konzolgyártó leírta. Valószínűleg most sokkal jobb pozícióban lennének, ha több nagy exkluzív címmel várhatnák a novembert, ezek hiányához pedig hozzájárult a Scalebound törlése is.

Egy japán lap munkatársa rá is kérdezett Phil Spencerrel készített interjújában, miként tekintenek néhány hónappal később a Platinummal közös játékuk elkaszálására. Az Xbox-főnök kiemelte, hogy továbbra is rendkívül tiszteli a japán stúdiót és mindenképpen szeretnének a jövőben Hideki Kamiyával dolgozni. A sárkányos projekt kapcsán pedig legnagyobb problémát szerinte a kommunikáció jelentette.

"Az a véleményem, hogy a bejelentésre túl hamar került sor. A prezentációnkat túl hamar tartottuk"

- mondta Spencer.

Kifejtette, hogy az első trailerek által keltett lelkesedés túlontúl nagy nyomást helyezett a Platinum Games csapatára, akik elkezdtek kételkedni benne, hogy képesek-e a rajongók elvárásainak megfelelően befejezni a Scaleboundot. Ez a bizonytalanság később átragadt a kiadóra is, ez eredményezte a játék törlését. Spencer elmondta, sokat tanultak az esetből és megérti, hogy az Xbox rajongóinak ezzel csalódást okoztak. Sokan persze reménykednek a játék visszatérésében, mivel a kiadó meghosszabbította a kapcsolódó védjegyet, de könnyen megeshet, hogy csak azt akadályozták meg, hogy egy másik kiadó lecsapjon az ő pénzükön fejlesztett IP-re.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)