Hirdetés

Sea of Thieves - az effektek mögött

|

A Rare kiadott egy rövidke videót, amivel betekinthetünk az effektekkel kapcsolatos háttérmunkákba. Akarod tudni, hogy mitől repülnek a deszkák?

Hirdetés

A Sea of Thieves vezető VFX fejlesztője, Andreas Oberg ült le a kamerák elé, hogy elmesélje, mitől is lesz majd olyan varázslatos a hét tenger, és az azok víztükrén csillogó napsugarak. Az alig másfél perces anyagban megmutatja, mennyi munka van 1-1 effekttel.

A kalózos kooperatív móka nem a leggyönyörűbb játék lesz, amit valaha láttunk, de kétségtelenül jól néz ki, és biztosan órákat fogunk tölteni csak azzal, hogy a naplementét bámuljuk majd, miközben társainkkal kalózénekeket harsogunk.

A Sea of Thieves megjelenése 2017. első felében várható Xbox One-ra és PC-re. 

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)