Sekiro: Shadows Die Twice - beszélni is fog a főszereplő

|

Újabb régi adósságot törleszt a FromSoftware.

Élj át újra klasszikusokat a PlayStation Classic konzollal Hirdetés

A FromSoftware elnöke nemrég egy interjú során részletezte, hogy következő projektjük, a Sekiro: Shadows Die Twice nem csak egy újabb Dark Souls-klón lesz, hiszen többek között a harcrendszere is nagyban eltér majd a stúdió eddigi játékaitól (végre kapunk grappling hookot is!). Nem csupán az összecsapások stílusán, hanem a történetmesélésen is változtattak.

Hirdetés

A Game Informernek adott interjújában a marketingért és kommunikációért felelős menedzser, Yasuhiro Kitao kihangsúlyozta, hogy a történet ezúttal a karakterekre és az egymáshoz fűződő kapcsolataikra koncentrál, beleértve a főszereplőt és a The Young Lord nevű NPC-t is. Az indítja be a játék fő eseményeit, hogy az általunk irányított karakter képtelen volt őt megvédeni, ez pedig jó alapot szolgáltat a korábbiaknál drámaibb történetmeséléshez (Kitao szerint egyébként egy küldetés erejéig az ifjú úr is elkísér minket, de nem egy klasszikus értelemben vett és általában idegesítő kísérgetős misszióról van szó). 

Ahhoz azonban, hogy mindez működhessen, csiszolniuk kellett a főhősön, aki a Sekiróban nem lesz néma, beszélni fog, bár nem számíthatunk tőle folyamatosan könnyfakasztó monológokra. Persze a fejlesztő igyekezett tisztázni, hogy a narratíva újfajta megközelítése nem jelenti azt, hogy szakítanak a hagyományaikkal, így a történet egyes részeit ismét a tárgyak leírását böngészve és a világot felfedezve ismerhetjük meg.

Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd, hogy értesítéseket küldjünk, és cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a GTA VI-ot vagy a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)