Hirdetés

Shadows Die Twice - erről fog szólni a Dark Souls fejlesztőinek új játéka?

|

A tavalyi The Game Awards óta nem hallottunk a From Software újdonságáról, azonban most izgalmas részletek bukkantak fel a világhálón a titokzatos projekttel kapcsolatban.

Hirdetés

Tavaly decemberben mindösszesen egy nagyon rövid teaserrel utalt rá a From Software, hogy mivel készülnek legközelebb, a Shadows Die Twice szlogen alatt pedig megbújhat egy új Dark Souls, egy új Bloodborne vagy valami egészen más is, de az biztos, hogy sok vér, csont és borzalom lesz benne. 

Hirdetés

A rejtélyes projektről azóta sem árultak el többet, ám most az E3 előtt felbukkant a 4chan fórum videojátékos sztyeppéjén egy titokzatos felhasználó, aki azt állítja, hogy megbízható forrásokból tudja, miről fog szólni a Shadows Die Twice. Alapvetően csak egy jót kacagnánk egy ilyenen, de a felvázolt információk akár valósak is lehetnek, így a fenntartásainkat egy kicsit félretéve játsszunk el a gondolattal. A "kiszivárgott" és SPOILERES részletek alapján az új játék atmoszférájában és játékmenetében hasonlítani fog a Dark Soulshoz, ám sokkal nyitottabb, történetmesélősebb lesz annál és nem a bossharcokra kiélezett pályadizájn dominál benne. A Shadows Die Twice elsősorban a Bloodborne-ból és a PS2-es Kuonból merít, de várhatóan mindkettőnél brutálisabb és sötétebb lesz, emberünk leginkább a Bloodborne és a Nioh keverékeként írja le. 

A játékmenetről is esett pár szó, így például lesznek képességek, amik különböző közelharci és passzív skilleket, valamint varázslatokat is felvonultatnak, de nem lesznek végtelen skillfák. A harcrendszert megbolondítják a trükkös fegyverek is, amelyeknek több formájuk van, sőt közöttük akadnak kétkezesek és két részből állók is. Pajzsok vagy más védekezésre szolgáló tárgyak nem nagyon lesznek, viszont a fegyverekkel tudunk blokkolni és visszavágni, ráadásul minden darabnak van egy speciális visszatámadási képessége. Márpedig bőven akad alkalom használni őket, hiszen a Shadows Die Twice sztorija egy ősi szektára fókuszál, amely évszázadok óta földműveseket használ a sötét rituálékhoz, így a lények többsége ezeknek a kísérleteknek az eredményei - közöttük akadnak parazitával rendelkezők is, mint a Resident Evil 4-ben. 

Az ókori Japánt megidéző "dark fantasy világ" javarészt vidéki helyszíneken játszódik, de lesz egy nagyobb város is, amit felfedezhetünk - bár az összekapcsolódó pályák és a több lehetséges útvonal ellenére nem olyan szabadon, mint például a Skyrimben. Dinamikus időjárás és nap-éj váltakozás is lesz az egyes területeken, ráadásul éjszaka és esőben sokkal durvább ellenfelekkel akadhatunk össze (lesznek PvP elemek is, így például szörnyként beléphetünk egy másik játékos világába). Mellesleg akit irányítani fogunk, az egy a halál szélén álló, erősen megcsonkított és eltorzított karakter lesz, akit egy rejtélyes "vezető" ment meg és új arccal is megajándékozza (avagy ekkor kezdődhet a karakterkreálás). A titokzatos figura nem csak az arcunkat, de a hiányzó karunkat is helyettesíti, amely egyfajta multifunkcionális eszközként szolgál majd, így akár magasabb helyekre is eljuthatunk a segítségével (valószínűleg ennek a behelyezését láttuk a teaserben). 

A felhasználó szerint a Shadows Die Twice-ból az E3-on láthatunk majd egy hosszabb trailert és némi gameplay-t is, de tekintve, hogy ismeretlen forrás szolgál az eddig elhangzottak alapjaként, inkább azt tanácsoljuk, hogy ne éljétek bele túlzottan magatokat, hiszen az is könnyen megeshet, hogy semmi sem igaz belőle. Hamarosan kiderül. 

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)