Hirdetés

Skylanders: Swap Force előzetes - nem csak gyerekeknek

|

Ha eddig nem lett volna világos, nagyon is érdemes a Skylanders franchise fejlődését nyomon követni. És nem azért, mert rá lehet kattanni.

Hirdetés

Joggal gondolnád, hogy az Activision aranytojásait a kitalált csatatereken rohangáló katonák tojják, de ez nem teljesen igaz. A Skylanders sorozat a 2011-es debütálása óta eltelt három évben lenyomta a Call of Duty legendás eladásait, és a világ egyik legnagyobb kiadójának zászlóshajójává vált. Hogy miért? A Skylanders csodája és az elmúlt évek legzseniálisabb megoldása az a technológia, amivel a játékhoz kapott kis figurákat egy „Portal of Power” nevű USB-s platformra helyezve életre kelthetjük a játék világában. A hab a tortán, hogy a figurák talpába épített „agy” megjegyzi a játékos eredményeit és fejlesztéseit, úgyhogy akár egy barátunknál is folytathatjuk a játékot.


A Skylanders Spyro’s Adventure-ben ez a funkció és a szórakoztató játékmenet milliókat ragadott magával, és azóta már megérkezett a folytatás, a Giants új, óriás figurákkal és egy izgalmas történettel. Hamarosan pedig jön a Skylanders Swap Force és vele együtt a technológia következő lépcsője: a szétszedhető és szabadon párosítható karakterek.

Hogy is volt?

A játék sztárja egyértelműen a 16 Swap Force-figura lesz, amelyek első látásra mezei skylandereknek tűnnek, viszont a törzsüknél lévő két mágneses pötty tartja össze felső-, illetve altestüket, így könnyedén szétszedhetjük őket, és összepárosíthatjuk más karakterekkel. A dolog legjobb része, hogy így nemcsak egy furcsa kinézetű karaktert kapunk (meglehetősen vicces névvel), hanem a két karakter erőit is kombinálhatjuk. A Swap Force az új hősök megszületésének magyarázatát nem izzadta túl; a történetben egy vulkánkitörés szakítja ketté a skylanderek egy kisebb csoportját, amiből például már elég egyértelmű, hogy a játék igazából gyerekeknek készült, de a játékmenet és a hibátlanul megoldott fejlődési rendszer miatt nem egy olyan apukával beszéltem, aki ki-kiveszi a gyereke kezéből a kontrollert. Igen, mazur is.

Van új a felhők felett

A Vicarous Visions eddig is részt vett a Skylanders sorozat fejlesztésében, de most először vállalták magára a vezető szerepet, és azonnal jelentős játékmenetbeli változásokkal tették teljesebbé az élményt. A legszembetűnőbb ezek közül az ugrás. Furcsán hangzik, hogy egy platformerben ez a tradicionális fícsör még nem volt benne, de eddig inkább a logikai és ügyességi feladatokra, a gazdag történetre, illetve a karakterfejlődésre helyezték a hangsúlyt. Az ugrás funkciója nemcsak hogy egy kicsit élettel telibbé varázsolja a játékmenetet, de új pályadizájnokat és ügyességi feladványokat is lehetővé tesz. A grafikai motor is alapos frissítéseken ment keresztül, ami minden eddiginél szebben kidolgozott karaktereket és környezetet eredményez. Az új játékban visszatérnek azok a területek is, amiket csak bizonyos kaszthoz tartozó karakterekkel érhetünk el, illetve most már lesznek olyan kihívások is, amiket csak egyes Swap Force-figurákat kombinálva tudunk majd teljesíteni, melyek ásnak, repülnek, teleportálnak vagy éppen pattognak.
Minden korábbi karakter kompatibilis a Swap Force-szal, ezért az összes új funkció, az ugrást is beleértve, elérhető lesz az alap skylanderekkel is, úgyhogy akit csak a történet érdekel, az akár régi Spyrójával is végigjátszhatja a történetet, viszont számolni kell azzal, hogy sok izgalmas kalandból marad így ki.

Kezdődjön a háború

Visszatért Kaos, új gonosz tervet eszelt ki, és nekünk, a portálmestereknek kell megmentenünk a világot. De nem leszünk egyedül. A 16 Swap Force-figura mellett (amiből 256 egyedi karaktert csinálhatunk a két rész cserélgetésével) érkezik további 16 alap skylander, 8 világítós LightCore és az Activision még a régi kedvencekből is kiválasztott 16-ot, amiket egy kicsit átdolgozva újra kiadnak. Mindez persze a jövő zenéje, a technológiában rengeteg a potenciál, és nagyon úgy tűnik, hogy a Skylanders sorozat alkotói elég kreatívak ahhoz, hogy ki is használják.

Még több Skylanders: Swap Force infó és exkluzív interjú a 2013/06-os GameStar magazinban.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)