Hirdetés

SMITE - a következő frissítéssel a konzolos verziók javulgatnak

|

Szép lassan polírozza a fejlesztőcsapat a SMITE konzolos változatait. Egyelőre az a céljuk, hogy mindenki 60fps-ben élvezhesse a játékot.

Hirdetés

A SMITE fejlesztésével foglalkozó Hi-Rez Studios két hete már ígérgeti, hogy a konzolos verziók fps számát a duplájára emeli, de eddig nem kaptunk semmi konkrétumot ezzel kapcsolatban. A mai nappal végre megkezdték a frissítés belső tesztelését.

A közeljövőben érkező patch hozzáad egy opciót a játék Xbox One és PlayStation 4 verzióihoz, aminek segítségével 60fps-re lehet kapcsolni a futási sebességet. Scott Lussier, a játék dizájnere megerősítette, hogy ez a fejlesztés már a következő javításban benne lesz, de egyelőre nem tudja megmondani, hogy az mikor lesz kész.

Biztonsági okokból a 60fps választható lesz, egészen biztosan hatással lesz azért a többi faktorra, de erről majd akkor értekezünk, ha már láttuk a végeredményt.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)